To blog or not…..

Lang getwijfeld heb ik over het zelf gaan bloggen. Wat heb ik te vertellen? Wie zit er op een blog van mij te wachten?

Die twijfel is omgeslagen na 7 februari. Waarom die dag? Ik het het genoegen om op 7 februari bij EdCamp  in Zoetermeer aanwezig te zijn. Ook dat was even een stap. maar wel een hele fijne. Hoe mooi is het namelijk om op je vrije zaterdag met gelijkgestemden met passie over onderwijs te praten!

Op EdCamp was één van de dingen die ik hoorde: Bloggen = informeel leren.
Karin Winters heeft daar een mooie blog over geschreven.

Dus om mezelf te professionaliseren, om mijn gedachten kritisch onder woorden te brengen, om te reflecteren op wat ik doe en daar de feedback van anderen bij op te zoeken: daarom ga ik bloggen.

6 gedachtes over “To blog or not…..

Geef een reactie

